Fredag

Känner mig väldigt i vägen på något sätt. Hmm. Men jag tycker inte om att vara ensam, blir så himla lätt rastlös. Har dock ändå hunnit få en del saker avklarade under dagen. Var nere på banken och fixade så jag kan föra över pengar på nätet, sen tog jag tåget till Lund och handlade massor med smink på Kicks. Det var extremt nödvändigt. Köpte två produkter från Clinique och fick därför en hel box med massa prover. Bl.a Mascara, olika krämer och även någon parfym. Alltid trevligt! Efter det begav jag mig till mormor där det var middag med kusiner och hela köret.

Är nästan precis hemkommen och sitter och funderar på vad som ska hända härnäst. Förmodligen blir det lite lätt städning, sen ska jag hoppa in i duschen. Imorgon väntar ju den efterlängtade festen hos Camilla & Kim i Trelleborg! Ser framemot det mycket. Nej, dags att börja ta tag i skiten. Ciao!

image171
Jag och Alexandra morgonen efter ett rave i Tyskland.



Kommentarer
Postat av: linda

Du ar utmanad ^^

2008-05-04 @ 18:30:47
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Suss

Jag vill OCKSÅ på rave.. När var den i Amsterdam, i Augusti? En kompis till mig sa att det kostade mer än 500..but he is just some freaking loser, hihi ;)

2008-05-05 @ 16:19:55
URL: http://scheisssegal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback