Entertain me!

Jag blir så frustrerad av att bara ligga i sängen hela tiden. Jag borde göra det ändå, för trots piller och mycket vatten så sjunker inte febern. Jag underhåller mig själv genom att läsa gamla dagböcker och kolla på film efter film, men det slutar ändå alltid på samma sätt; med en utdragen suck. Imorgon är det grillkväll hos barndomskompisen Camilla och hennes sambo, så min sjukdom kommer inte direkt lägligt. Det känns lite jobbigt.

Jaha...... Här sitter jag. Mmm.. Vad ska jag göra härnäst? Hmm.. Förslag? Någon?



Kommentarer
Postat av: Simon & Fussel

Vi kan placera Hugo och Fussel framför webcamen och kolla hur dom chatta men varandra. :D

Bra va?! :P

2008-05-16 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback