Dagarna går, min trötthet består

Trött. Alltid denna konstanta trötthet. Vad beror det på? Jag rör mig mycket mer nu än jag gjorde förr, ändå är jag alltid trött. Orkar inte med det längre. Vad ska man göra?

I helgen får jag kanske tyskt besök! Ska bli trevligt faktiskt. På lördag är det även konfirmation för kusin Caroline och antagligen party party på kvällen i Lomma. Ska även hinna gå på bio ett par gånger (!) i veckan och hinna klippa mig och shoppa en runda. Förutom att jobba förstås, det slipper jag inte undan. Satt och gjorde ett schema under dagen idag. Matte, Geografi, Engelska, Svenska, Bild och Spel. Det är lektioner jag håller i.

Snart är det dock skolavslutning och sedan börjar nästa jobb som varar hela sommaren, utan semester. Ser INTE framemot det, men måste man, så måste man. Får tänka på efteråt när jag har alla pengar i handen. När jag flyttar hemifrån och får starta mitt eget liv! För det är inte långt kvar nu, förutsatt att jag kommer in på en förbaskad skola också. Annars får jag stanna hemma ett halvår till.....



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jobbar du som lärare!?

2008-05-06 @ 09:10:40
Postat av: Hanni

Mathilda; Neeej, elevassistent.

2008-05-06 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback