Bloggtorka

Som Linda sa igår; hela bloggvärlden lider av bloggtorka. Kanske har det med sommaren att göra, det är ju så fint väder nu och folk vill vara ute. Vädret påverkar inte mig så mycket faktiskt, men jag är så enormt upptagen nuförtiden att jag knappt har tid att tänka ens. Men det är rätt skönt ibland.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet, senare idag ska jag träffa Michelle och ha det allmänt mysigt i Lund. Vet inte vad vi ska göra, men det listar vi säkert fram när vi väl är där.

Det är redan onsdag! Tanken slog mig plötsligt. Vad härligt! En dag mindre till fredag (=partydags)!



Kommentarer
Postat av: sara

Nej nej nej... partyt börjar idag med kåren.. :P
imorgon börjar siesta, så de är party hela veckan ju.. :P have a nice day!

2008-05-28 @ 10:25:33
URL: http://psychobartender.blogg.se
Postat av: Simi

Nej det är inte party hela veckan som Sara säga... inte för mig iaf. HAHA. Det är JOBB hela veckan. Torsdag imorgon och jag är helt slut redan :-S ... Hur ska man orka jobba ytteligare 4 dagar och 2 av de 10 timmar? *grrrr* Jag somnar nästan varje dag på vägen hem från jobbet. Tänk om jag inte märka det då hamnar jag någonstans i Schweden. :P Mitt i skogen... "Mang 'de Elche" Haha!

2008-05-28 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback