Beroendeframkallande

När man är sjuk och inte gör mycket annat än att ligga i sängen, så blir man rätt fast vid tv:n. Våra bästa år en beroendeframkallade såpa som jag följt mer eller mindre i flera år, tyvärr visas den när jag är på jobbet. Men nu har jag hunnit se två nya avsnitt och det räcker för att få en klar bild av vad som har hänt den senaste tiden! Ett annat program jag tycker är roligt är det som visas just nu på Kanal 5, High Chaparall. Dom har exakt samma humor som mig!

Vet ni några bra program på tv? Är ni beroende av en såpa precis som jag är? Berätta!



Kommentarer
Postat av: Simon

Zieh dir GZSZ und den ganzen Käse aus'm Netz, dann hast' was zu tun... :P

Heute is Eishockey ½-Finale!!!! Schweden - Kanada. Das musst du doch gucken.. Hihi.

Hast du dich schon an das nicht-funktionieren deines Mobiltelefons gewöhnt? :D

HDL

2008-05-16 @ 20:14:48
Postat av: Hanna

Simon; Kan man se dom på internet???? :O Ah, då är jag överlycklig! Jag vet inte vad som har hänt där sen jag flyttade hem från Tyskland, Chris vägrar berätta :P


Hocke.. hmm. När? :P


Nej, min mobil funkar igen ;)

2008-05-16 @ 21:12:55
Postat av: Simon

Sverige spelar 23:00 och nej man kan inte ser dom på nätet men med en Torrent-Client kan du laddar ner alla avsnit. Precis som allt annat haha. :P

Kolla han OCKSÅ på den ski...? OMG! Haha!

2008-05-16 @ 21:35:15
Postat av: Hanna

Simon: Nej, han kollar inte på det, därför han inte kan berätta vad som händer, och han vägrar att kolla för min skull.. fast jag bönar och ber :P

2008-05-16 @ 21:51:32
Postat av: Simon

Så ska det vara. :D Inte för all pengar i världen skulle jag kolla på den serien, haha! :P

2008-05-16 @ 23:37:36
Postat av: Sofhie

gilmore girls (eller hur det stavas) jag har sett säsong ett till tre på två veckor. De är sjukligt bra :)

2008-05-17 @ 12:18:00
Postat av: Hanna

Sofhie; Oj, hur har du haft tid till det? ;) Btw, Ser att du stavar ditt namn annorlunda nu... Hur ska vi kunna kalla dig Ph nu då? :P haha

2008-05-17 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback