Vilken härlig dag!

Det är konstigt hur man kan få nya vårkänslor gång på gång. Och varje gång tror man att nu är våren äntligen kommen! Men nästa dag börjar det snöa igen. Inte mig emot, fast kunde vädret bestämma sig och hålla sig tillimage145 en årstid skulle jag vara tacksam.

Idag var vi nere på stadshuset, jag och tjejen som jag är assistent till. Som tradition varje påsk har dom små kycklingar där, och hon älskade dom. Har aldrig sett någon mer djurälskande person. Iallafall så har vi bara tagit det lugnt idag eftersom hon har påsklov. Vi var nere vid Trollsjön och gungade lite på en lekplats i närheten, annars satt vi uppe vid skolan och spelade kort (eftersom det är påsklov och inga elever befinner sig på skolan känns det okej för henne att gå dit då). Mitt jobb är hur soft som helst och jag kan ju inte säga att jag vantrivs direkt. Det känns faktiskt som att jag kommer lyckas med mitt uppdrag; att få in henne i klassen igen.

Någon bitter jävel kommenterade förra inlägget. Herregud, texten är en låt, jag har alltså inte skrivit det. Det är ingen lag jag följer, heller inget jag tänker så mycket på. Jisses! Klart tycker jag texten har en viss poäng annars hade jag inte publicerat den, men vem har inte någonsin tänkt ungefär likadant som det står?



Kommentarer
Postat av: Simon

Welcher Depp regt sich denn darueber auf? Wahrscheinlich einer von der "Wir hassen Eminem-Songs Fraktion".

ROFLMAO sag ich da nur... *grins* Gute Nacht! =)

2008-03-19 @ 00:11:18
Postat av: Mathilda

Jag måste bara fråga... hur gammal är den här tjejen? Som du skriver om henne låter hon som typ 10.... :/ Varför vill hon inte gå till skolan?

2008-03-19 @ 15:44:21
Postat av: linda

Publicera kommentaren da! Jag vill veta ju! :P

2008-03-19 @ 15:46:06
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Mattias Leveau

Hej du ! nu kan jag kommentera också så nu lovar jag och skriva något när jag har varit inne på din blogg.
Ha det bra i tyskland och hälsa chris.
Ps var rädd om dig.
Mvh Mattias

2008-03-19 @ 18:26:03
Postat av: Simon

@Mathilda: Hanna har tystnadsplikt hon får inte ger ut såna informationer till andra personer! Iaf bruka det vara så. ;-)

2008-03-19 @ 23:51:59
Postat av: linda

Alskling varfor hor du inte av dig? Jag har skickat 2 sms nu.. ar orolig for dig ju! Ar du okej? Vad hande inatt? Hor av dig!!

2008-03-23 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback