Vikarie

Har jobbat så mycket på hemvården nu att det är skönt med lite byte. Bemanningen för barn & familj ringde innan och gav mig jobb på onsdag. Gissa var? Där min mamma jobbar. Gissa vem jag är vikarie för? Min mamma. Vilket sammanträffande! Nu blev det genast lite jobbigare att jobba. Press.

Annars flyter dagarna på bra. På fredag har min älskade Michelle fest igen. Det ser jag framemot.. om bara dagarna kunde skynda sig lite! Tycker vardagarna går så sakta, medan helgerna bara försvinner hur fort som helst..



Kommentarer
Postat av: Simon

Hmm.. ja meine Freiwoche geht irgendwie auch immer wesentlich schneller vorbei als meine anderen beiden Wochen wo ich arbeiten muss. :D

Sehr seltsam.. Bis später!

2008-03-03 @ 13:15:49
Postat av: julia

svar: jaha jag förstår!
Jag addar dig så pratar vi mer där!

2008-03-03 @ 17:57:31
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback