Tisdag

Inget bra humör idag. Kan bero på att jag tvingas le och skratta på jobbet hela dagen och sen när jag kommer hem behöver den förbannade Hannan komma ut. Dessutom har jag typ tre timmars städning att göra nu och jag är super förkyld, vilket man inte får vara här hemma. Det förnekas rakt av om man är förkyld, har ont eller bara tycker synd om sig själv.. "Skit i det, du kan jobba ändå". Iallafall, bara tre dagar kvar nu, sen är det helg och fest om jag mår bättre.

Ni undrar vem mitt hjärta slår för, och det kan ni nog lista ut själva. Jag kommer inte säga något förrän han är min, men förhoppningsvis blir det snart... hihi.



Kommentarer
Postat av: linda

Haha, din familj låter som rena motsatsen till min mamma... här hemma går vi runt och klagar för minsta grej :P
Eller nej, inte riktigt, men nästan.. minsta lilla ord om att jag mår dåligt så frågar mamma om hon ska hämta Alvedon ^^

2008-03-11 @ 19:48:47
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Mathilda

Chris? Jag har frågat en gång tidigare i din blogg om det var honom. Men jag har inte fått nåt svar. :( Annars finns det bara en jag kan komma på... han i Lomma vi festade hos, Johan.

2008-03-12 @ 09:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback