Svara mig!

Kopierat från ett gammalt inlägg jag skrivit.

"Pa tal om kärlek. När förstar killar att tjejer behöver kärlek och omtanke även efter ett par ar tillsammans? Varför slutar dom helt plötsligt med dom spontana kramarna, fina orden och sma överraskningarna? Varför förstar dom inte att kärleken behöver vardas för att stanna kvar? Ibland börjar man undra vad som gar runt där inne i huvudet, varför inte romantiken far plats längre efter en viss tid. Ibland undrar jag... ibland undrar jag alldeles för mycket."

Det var aldrig någon som svarade mig. Jag vill ha svar. Varför är det så...?



Kommentarer
Postat av: Simon

Wenn mich jemals eine haben will, wird genau DAS nicht passieren... Romantik ist Heutzutage wohl bei vielen nur noch ein "Mittel zum Zweck" und daher verschwindet diese, wenn man hat was man wollte. Wir ich dir schonmal gesagt hab: Ich lebe in der falschen Zeit. Irgendwie scheine ich der einzige zu sein, dem genau das was du vermisst am wichtigsten ist...

2008-03-27 @ 17:37:54
Postat av: Hanna

Det skulle jag också vilja veta.. Snälla säg mig hur killar tänker!

2008-03-27 @ 22:50:48
Postat av: Simon

Jag tänker ju inte som de flesta andra...

2008-03-28 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback