Söndagsångest

Söndagar brukar jag ägna i soffan eller sängen framför en rad filmer eller repriser på tv. Men idag har det faktiskt varit fullt upp. Jobb, städning, varit på stranden (ja, ni läste rätt!) med en kompis, haft seriösa diskussioner med en annan och suttit i telefon med min arbetsgivare. Jag ska nog fortsätta hålla mig upptagen varje söndag. Man slipper den där söndagsångesten som ofta ligger i magen och oroar. Visst känns det jobbigt att helgen är slut, men det är inte så att jag mår dåligt över det, veckan ser ju ändå helt okej ut och rätt var det är kommer nästa helg.

Dessutom är jag kär. Underbara pirrande fina känsla....

image131
Det blåste kallt vid havet...



Kommentarer
Postat av: Sophie

Vem är du kär i :) tell me :D

2008-03-10 @ 10:24:18
URL: http://sofaje.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vem är du kär i? DU får ju berätta för dina läsare. :)

2008-03-11 @ 14:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback