Söndag

Hemkommen från jobbet. Det var hur mycket stress som helst idag, och för en nybörjare som mig är det inte så lätt att vara på tre ställen samtidigt. För det var precis det man skulle vara. Tre hembesök var beräknande med någon minuts mellanrum.. Men jag antar att man lär sig.

Nu ska jag ner och lämna filmerna jag hyrde för en vecka sedan. Kanske unna mig något gott om jag har samvete till det, annars blir dagen bara en slappedag. Det behöver man ha ibland. Hela min kropp värker dessutom av träningsvärk, som jag fick efter att ha dansat nonstop i fredags, sen har jag även ett stoooort blåmärke på vänstra låret, eftersom vi hoppade upp på scenen (VIP, yeah!). Men tro mig, det var det värt. Jag längtar till nästa gång!



Kommentarer
Postat av: julia

Jo självklart kan jag hjälpa. nog för att du har jätte snygg! Men vad är din mail?:)

2008-03-03 @ 11:13:40
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback