Saknar Hamburg!

Ni är sjukt kassa på att kommentera, men vet ni vad? Det skiter jag i. Hihi. Tack till er som skrev iallafall.

Jag saknar Hamburg. Mer och mer för varje dag som går! Just nu försöker jag komma på en bra anledning till varför jag lämnade staden efter nyår. Visst, jag trivdes inte hos familjen och visst, jag saknade familj och vänner, men allt det där kunde jag klarat av. Utbildningen kom jag ändå inte in på så varför åka hem? Längtar bara tillbaka nu..

image135

Hamburg, meine Perle...



Kommentarer
Postat av: linda

Men! Du var inte LYCKLIG där, därför lämnade du! "Lyckligare" är inte samma sak som "lycklig" ^^

2008-03-12 @ 18:37:02
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Michelle

jag vill dit det är ju fint

2008-03-13 @ 12:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback