Måndag och snöstorm

Imorse vaknade jag med ett litet leende på läpparna. Det var inte alls lika jobbigt att gå upp som deimage141t brukar vara andra mornar. Jag cyklade iväg och mötte tjejen jag är assistent till, och sedan cyklade vi vidare till 4H-gården, vilken är hennes favoritplats att besöka. Under cykelturen påpekade vi flera gånger hur fint väder det var.. Väl där hälsade vi på djuren lite, och pratade med de som arbetade där och sedan på väg ut  märker vi att det är det värsta snöstormen, men vi struntade i det och cyklade vidare.

Jag funderar förresten på att skaffa ett husdjur. Som jag sa tidigare till en vän så känner jag ett stort behov av att ta hand om någon, och jag tror inte mina föräldrar uppskattar om jag skaffar en bebis. Och eftersom dom är oense om vi ska skaffa en hund eller en katt, tänkte jag på något lättare. En hamster eller en undulat kanske? Har burar till båda. Så vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: milla

köp en chinchilla :) (eller hur det nu stavas)

2008-03-17 @ 16:33:23
Postat av: linda

Jag hejar pa undulat. Hund far du inte skaffa, da kan jag ju aldrig halsapa dig! Om den inte ar liten forstas.. de ar inte lika skrammande. Mitt bagage har FORTFARANDE inte kommit! Jag blir fucking galen.. och pa torsdag ar det ett ar sen morfar dog, och jag ar inte med min familj.. nej fan jag borde inte skriva det harjag blir bara ledsen da.. men fuck, hoppas du far kul i Tyskland och att ALLT gar bra! Kramar

2008-03-17 @ 18:29:51
Postat av: Simon

En råtta en råtta! :P Eller en Gremlin haha. Men en Krokodil är väl inte heller så fel eller?

2008-03-17 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback