Lördag

Gårdagen var helt fantastisk, hur sjuk som helst och dom fick nästan dra mig därifrån när stället stängde, så underbart var det att dansa. Att jag såg ut som en hög elefant spelar mindre roll. Haha. UNDER-FUCKING-BART! Kanske kan jag lägga in någon video senare och visa er hur stämningen var.

Nu ska jag iväg och köpa en ny mobil på avbetalning. Inte världens smartaste handling, och jag hade tänkt vänta tills lönen kommer, men tack vare underbart förstående föräldrar har jag chansen att köpa den redan idag. Det finns ju en orsak till att jag behöver den nu, och inte senare.

Jag hoppas på en hardstylefest snart igen. För jag menar, gårdagens musik var himmelriket! Och när man dansade kändes det som att sväva på neongröna, rytmiska moln.. Och för varje gång jag går på sådana event blir beroendet starkare och starkare. Nu är jag fast. Hardstyle är min religion!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback