Konversation med Simon

Simon säger:

jag kom på en sak nyss (för typ 10 sek)

Hanni säger:

vadå?

Simon säger:

jag kan svenska iaf så bra att du förstår mig

Hanni säger:

haha NEEEEJ SKOJAR DU?

Simon säger:

jag tänkte aldrig på det men jag prata på svenska med en söt blondin utan att jag måste översätta det i min huvud först

Hanni säger:

hihi jaså?

Simon säger:

jag bara hacka på min tangendbord

Hanni säger:

då är du svensk nu, en tysk svensk haha

Simon säger:

en tysk svensk? en dansk alltså?

Hanni säger:

haha

Hanni säger:

typ

Hanni säger:

och en dansk svensk är en skånsk

Simon säger:

och en skånsk-tysk är en hardstyle-hanni

Simon säger:

ok nu blir det komplicerat haha

Hanni säger:

hihihi

Så, mina kära vänner. Kalla mig Hanni. Hardstyle-Hanni!




Kommentarer
Postat av: Simon

OMFG! Pinsamt ju.. hahah! ;)

2008-03-25 @ 21:10:13
Postat av: linda

Man blir inte svensk, man fods till det.. jag blir val inte spansk bara for att jag ska lara mig flytande spanska? Tur att jag ar pa bra humor, annars skulle jag borja dela ut rostsedlar... om jag var i Sverige alltsa... :P

2008-03-26 @ 12:29:10
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Simon

Pfff... Geh weg! :P

2008-03-26 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback