Internetlös igen

Ja. Det har inte gått mer än en vecka med fullt funktionerande internet förrän det börjar strula igen. Jag som hade så många bilder på min dator att lägga in. Nåja, det löser väl sig även denna gång förhoppningsvis.

Igår var det som sagt fest hos Michelle. Hade det trevligt! Min musik spelades och den var ju självklart de bästa man kunde höra, inga klagomål fick jag iallafall.
När morgonen närmade sig och vi insåg att det var dags att dra oss tillbaka gör jag något väldigt dumt, dock ej ovanligt för en klumpig Hanna... Jag hade precis lyckats bli av med mitt feta blåmärke på låret (som jag fick förra fredagen på hardstylefesten) när jag studsar från sängen ner på golvet. Inte visste jag att sängen egentligen var en studsmatta. Men som sagt, jag är väldigt klumpig, det är en del av min personlighet. Det bästa är ju ändå att jag skrattar åt mig själv också.. Iallafall så resulterade min klumpighet i ett nytt fint blåmärke av den större sorten.

Lördag idag, vilket innebär att det är söndag imorgon. Vill inte. Söndagsångest är det värsta jag vet. Hade jag fått som jag vill, hade vi avskaffat söndagar och haft två lördagar istället. Det vore något, eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Simon

Ich errinnere an die Aktion von mir vom letzten Mal! ;-) Ich bin auch zu blöd zum sitzen HAHA! :P

2008-03-08 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback