Hemma igen

Det vore förmodligen bra om jag berättade om helgen. Finns inte mycket att säga faktiskt. Att umgås med Chris som vän var svårt, men det gick och vi kom bra överrens (förutom just den kvällen då vi båda hade alkohol i blodet). Vi har trots allt varit tillsammans i tre år och känner varandra väl. Inte tänker vi bryta kontakten inte.

Kom hem runt sju och då väntade det våfflor (tack mamma&pappa!). Sen satte jag mig vid datorn för att svara på alla mail jag fått, vilket var många. Sommarens jobb är förövrigt fixat, 16/6 - 22/8 jobbar jag. Här blir det ingen semester, tyvärr.. Men vad gör man inte för pengar?

Snart läggdags. Jobb imorgon som vanligt. Ciao!



Kommentarer
Postat av: linda

Wohoo, du lever! Har i Amsterdam hander det grejer ma du tro... eller ja, nastan i alla fall.. planer smids (a)

2008-03-26 @ 10:11:46
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback