En tämligen galen fredag

Det är fredag idag. Och jag är hemma. En fredag.

Vet ni hur knäppt det kan bli då? För ca två minuter sedan använde jag mitt nässpray som en mikrofon och sjöng med i Carolas låt "Fångad som en stormvind", och då var jag varken berusad eller drogpåverkad.

Vad kommer härnäst?

Höjden av galenskap skulle ju vara om jag började headbanga till en hårdrockslåt. Då kan jag lika gärna gå och lägga mig...

Nej, jag kan vara utan denna dryga förkylning. Ett par schyssta partyfolk, några groggar, bra techno och kvällen hade varit gjord!




Kommentarer
Postat av: Simon

Jetzt wirst du schon "high" von Nasen-Spray? WTF? :P

2008-03-14 @ 20:39:42
Postat av: Suss

Du é för go du Hanna! Ich liebe Dich!

2008-03-15 @ 19:32:57
URL: http://pinkoleander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback