En söndag utan ångest

Hela helgen har spenderats hemma, mestadels i sängen där enda sällskap var snytpapper och mitt nässpray. Idag är det första dagen som frisk, och jag kände redan när jag vaknade hur det sprätte i benen, det kändes som att jag helt enkelt var tvungen att hitta på något för att göra av med min energi! Jag bestämde med ett par vänner att vi skulle ut på en liten roadtrip, och vi hamnade vid havet (precis som med en annan vän för några dagar sedan), där stannade vi för att kolla på solnedgången. Det var hur vackert som helst.. Verkligen en plats man vill vara med den som betyder mest, men i sommar kommer där förmodligen vara fullt med människor.

Nåja, nu är helgen över ännu en gång och en ny vecka börjar. Dock ska jag bara jobba tre dagar för på torsdag beger jag mig till Hamburg där det blir fullt upp med utflykter. Även en hel del seriösa diskussioner väntas...

image140
Solnedgången ikväll, som även en svan kände för att kolla in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback