Söndag

Jag har blivit kass på att sätta ord på mina känslor. Från att ha skrivit långa inlägg till att bara skriva någon mening. Kanske är det för att så många av mina närmste läser, eller så är det helt enkelt för att jag blockerar mig själv. Jag ska iallafall försöka bättra mig. Inte för någonannars skull, utan för min. För att allt ska slippa stanna i huvudet.

Igår var jag i Trelleborg, hemma hos Camilla och Kim. Trots att jag inte mådde så jätte bra, hade jag skoj ändå. Kroppen är väl bara glad att den slipper alkohol då och då. Både det ena och det andra kände jag under kvällens gång, känslor som blev för mycket ibland. Men som jag lyckades undantränga just då.

Jag vet ju inte vad jag vill. Eller vad som är rätt. Jag vet vad jag borde, men är det verkligen vad jag vill? Ibland vill man både ha OCH äta kakan. Men det är ju faktiskt omöjligt...
Och jag måste göra mitt val innan det är för sent.


Jag och Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback