Skuldkänslor

Varför finns dom?? Det är väl jävligt onödigt!

Jag sa precis upp mig från jobbet och var en sekund från att börja gråta. Det har verkligen känts väldigt obekvämt under hela tiden jag arbetat där, både stressen och allt man gör. Trodde det skulle bli bättre, men det blev det inte. Vissa människor klarar av det, andra inte. Jag är en av de sistnämda.
Jag behövde inte jobba mer. Och jag är så otroligt tacksam för det, tack tack tack tack! Arbetsplatsen i sig, och alla kollegor var helt underbara. Dom hjälpte mig så mycket det gick, och därför får jag hemska skuldkänslor just nu, för att jag lämnar dom i sticket.

Jag beundrar verkligen folk som klarar av att jobba flera år med hemtjänsten.

Samtidigt får detta mig att undra; ska jag verkligen bli sjuksköterska?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback