Schema

Stadshuset

08.30 - 10.00
Allmän information ex. sjuk- och friskanmälan, riktlinjer kring arbetsteknisk utrustning, arbetsmiljö pallaitivt team, bemanningen/resursteam, brand, hot/våld, tjänstebilar, larm, livsmedelshantering.

10.00 - 10.15
Fikapaus.

10.15 - 11.30
Förväntningar på dig som semestervikarie ex. etiska regler, Lex Sara, sekretess, hygienrutiner, klädsel.
Bensträckare ingår.

11.35 - 12.15
Löneadministation.

12.15 - 13.15
Lunch.

Vårdskolans lokaler (Where the hell is that?)

13.15 - 16.15
Förflyttelseteknik med praktiska övningar,
fika ingår.

16.15 - 16.45
Information om dokumentation HSL/SOL och avvikelserapporteringar.

Vilken rolig dag jag ska ha, inte sant? Och nej, jag skriver inte upp hela mitt schema för att jag tror att ni skulle vara intresserade, snarare för att jag ska kunna kolla det då och då från mobilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback