Onsdag

Snart är det dags för jobb som vanligt. Behöver nog inte skriva det mer, det är rätt klart nu efter likadana inlägg i månader.. Annars händer inte mycket idag. Ska på möte vid sex tiden ikväll och efter det somnar jag säkerligen som en stock. Har så svårt för att somna på kvällarna, så mycket som åker runt där inne i hjärnan, därför är jag helt slut nu.

Snart vill jag tillbaka till Tyskland. Åka på rave, som förr hände minst en gång i månaden. Nu är det flera månader sedan jag var där sist. Det känns inte bra. Saknar ju alla där nere också! Men en dag snart ska jag ta mig tid till det.

 


Vad ska ni göra i sommar? Om ni ska jobba, vart då? Och hur ska ni annars sysselsätta er?



Kommentarer
Postat av: Simi

Följ med mig då till Berlin... :-/



2008-06-04 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback