Måndag

Efter helgens jobb var det rätt skönt att komma in i sina vanliga jobbrutiner, med sina vanliga jobbkollegor. Dagen idag ahr varit precis som den brukar vara, fast fylld med lite mer skratt än normalt! Eftersom skolan snart slutar är det inga vanliga lektioner som gäller för "min" elev längre, utan vi kan göra i princip vad vi vill om dagarna. Idag rensade vi alla saker vi sysslat med under detta läsåret, sen cyklade vi ner till trollsjön för att koppla av ett tag innan det var lunch.

På fredag ska sötaste Kajsa har sin årliga fest, detta året blir det dock lite annorlunda med middag först och sedan utgång. Men det ska bli så trevligt! Det har blivit lite av en tradition nu.
Annars händer det inte mycket i mitt liv för tillfället, jag jobbar på och dagarna går.

Imorgon fyller min tysk 26 år, lyxigt för honom att han fått spendera nästan två veckor i New York, Washington DC och massa andra fina platser i USA. Det ska jag också göra någon dag. Drömma kan man ju iallafall...




Kommentarer
Postat av: linda

"Din" tysk? Hanna Hanna...

Kärlek bejb

2008-06-02 @ 20:39:39
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Simiiii :P

Darf ich mit kommen? =)

2008-06-02 @ 20:51:40
Postat av: Kajsa

Åriga fest och tradition? fan vad jag låter seriös ;)

2008-06-02 @ 20:55:38
Postat av: milla

VADÅ DIN TYSK?! :S

2008-06-03 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback