Bara för att..

Ringde nyss Tyskland. Det första jag hör när han svarar är tio killar som skriker; TOOOOOOOOOOOR! Haha. Tydligen gjorde Tyskland mål just när jag ringde.... Det roliga var att dom bara var två personer där. Lät ju som betydligt fler!

Iallafall, jag sitter och tänker för fullt på morgondagen. Ska bli riktigt kul. En Bacardi Razz är inhandlad, och ett par cider. Sjukt vad dyrt det är här i Sverige. Varför är det så egentligen? Jag tycker inte att tyskarna dricker mer bara för att det är billigare där. Men men, ibland får man unna sig något. Det är ju bara midsommar en gång om året!

..och för er som vill veta är jag fortfarande på ett väldigt väldigt bra humör!



Kommentarer
Postat av: syster

Vad skönt att du mår bra!

Man lever ju bara en gång, så passa på...

Jessica

2008-06-19 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback