Wer ficken will, muss freundlich sein!

Idag blir det en aning festande med en släng av myskväll. Måste ju fira på något sätt att min semester har börjat. Har ju varit ledig innan när jag var "mellan jobb", men då kände jag ändå en press på mig att leta jobb. Nu kan jag bara njuta att min lediga tid och göra det som faller mig in. Vara spontan helt enkelt.

Under mina två fria veckor ska bl.a detta hinnas med:

- Fester hos Polly, Tobias, Sanna och Sophie
- Resa till Göteborg
- Hälsa på syster med familj på Öland (?)
- Resa till Tyskland
- Umgås med en hel hög sköna människor!

Så mycket för att vara spontan? Haha.

Gott sprach es werde licht doch wer du
bist das sieht man nicht in dieser welt sind
wir allein wer ficken will muss freundlich sein

Spieglein spieglein an der wand wir haben es
schon längst erkannt wir leben ein leben  voller trug
und schein wer ficken will muss freundlich sein



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback