Torsdag redan?!

Tiden gar sa fort... Snart är semestern slut och jobbet väntar. Inte för att jag ska klaga, jag har haft det bra här. Igar var jag först i Reinbek hos min gamla aupair familj och träffade dom. Det var verkligen jätte skoj! Och sa stora dom sma barnen har blivit. Beni som knappt kunde prata innan, sa hela meningar och bada kallade mig för Hanniiiiii hela tiden. Dom trodde dessutom att jag skulle stanna där, och följa med när dom flyttade till München. Men jag lovade iallafall att hälsa pa där!

Efter det akte jag och Chris till hamnen där Queen Mary 2 hade lagt till, (en av världens största kryssningsfartyg). Det är just nu Hamburg Cruisingdays sa det var en del musik och fest där. Vid elva-tolv kom det även fyrverkerier. Helt otroligt fint! Jag hade inte tackat nej till en tiodagars kryssning till New York pa det skeppet, det kostar ju bara trehundratusen (!!!!).

Imorgon ska vi till Hamburger Dom, ett nöjesfält här i närheten. Där ska det även vara fyrverkerier och musik. Ser framemot det! Bilder kommer safort jag kommer hem. Nu ska jag ut i värmen. Far se hur länge jag star ut, hehe..


Queen Mary 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback