Måndag

Idag är det måndag. Riktigt jobbigt att släpa sig upp, men med lite dunkande hardstyle så fungerar allt. Dessutom är det bara en vecka kvar sedan har jag två veckors semester! I'm counting the days..

Igår höll min hårddisk på att dö, men med hjälp av Simon så lyckades jag rädda den innan det var för sent. Läget är nu stabilt efter en natt av vila. Men jag är ledsen när jag måste meddela att hårddisken tyvärr är döende. Detta innebär ytterligare en push i rätt rikting (dvs; att köpa en laptop med extern hårddisk). Spara spara spara!


Michelle kände sig riktigt cool här men jag stal lite av hennes glans!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser inte klok ut du lika fin som alltid

2008-07-19 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback