Landskrona

Där var vi igår. Yepp.

Hemma hos Tobias och hade en lugn förfest (eller inte), och sedan åkte vi först till Asmundstorp för att hälsa på Jon, därefter till karnevalen. Ovanligt stor! Inte varit där sedan jag var liten och allt jag minns från de gångerna var karnevalståget. Iallafall så åkte jag och Fanny en rolig karusell, sen gick vi och såg något live-band inne i tältet.

Sen åkte vi tillbaka för att efterfesta, men det slutade med att vi somnade istället. Vaknade imorse helt förvirrad, visste knappt vart jag var. Inget bra!

Imorgon är det dags för jobb igen. Och det känns faktiskt helt okej. Bara en vecka till, sedan har jag två veckors semester! Vilket innebär bl.a Tysklandsresa.. Glad är jag!









 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback