Jobb

Pausar nu lite från alla telefonsamtal. Mer än hälften av de jag ringer är på semester, och ett röstsvar säger att jag ska återkomma runt den fjärde augusti. Men inte kan jag sitta och ringa alla då? Känner mig inte särskilt effektiv idag.

Vid tolv är det lunch och då ska jag äta mina mackor jag har med mig. Det kurrar redan i magen, men det är nog för att jag hoppade över frukosten idag. Igen.

Sitter också här och funderar på det jag skrev tidigare i något inlägg. Vad jag ska göra med mitt liv. En tanke som dök upp i huvudet (egentligen helt galen eftersom jag inte kan något om det alls) är att jag borde öppna eget. Fungerar det som det ska kan man faktiskt tjäna bra med pengar. Men det är ju såklart man en tanke än sålänge, krävs år av planering innan man kan sätta något sånt i verket.

Men där det finns en vilja, finns det en lösning!



Kommentarer
Postat av: milla

flytta till trelleborg, fixa en affär så kan jag jobba hos dig :D

2008-07-14 @ 15:12:58
Postat av: tesssss

jag brukar sitta med samma tanar o jag vill med öppna eget inte galet bara göra de

2008-07-26 @ 22:58:11
URL: http://tuzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback