Godmorgon, världen!

Sitter här i Chrischis lägenhet helt för mig själv (han jobbar), och har nyss gatt up. Ska hoppa in i duchen nu innan jag ska ta S-bahn in till centrum för att träffa en kompis. Där blir det fika och en lite shopping, annars ska vi bara ta det lugnt.

Jag trodde det var varmt i Sverige, men fy fan vad svettigt det är här. Trettio grader... i skuggan! Det är helt otroligt.

Känner mig iallafall som hemma, och trots att vi inte är tillsammans sa är stämningen bra. Precis som den ska vara! Självklart känns det att vi inte har träffats pa flera manader, men vi är ju vana vid det. Jag ska passa pa att njuta av tiden här, för det är den sista semestern jag far pa väldigt väldigt länge.

MEningen med detta inlägg var bara att berätta för alla där hemma (mamms, papps) att jag mar bra!

Hamburg sagt Tschüß! Haha. (Det stod pa Hamburg Hauptbahnhof igar)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Här är det lika varmt!

2008-07-28 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback