Funderar

Hur vet man vad man ska göra med sitt liv? Vad man vill göra? Jag är kluven. Helst av allt hade jag velat dansa till hardstyle hela livet igenom. Men det går ju inte. Jo, det går, men det är knappast något man tjänar pengar på. Hihi.

För att få ett jobb med en lön som man klarar sig på, så måste man ha en utbildning. Om man inte väljer att jobba i en fabrik eller liknande, då tjänar man också helt okej med cash, nackdelen med de jobbet är att man inte har något att falla tillbaka på.

Men hur vet man vad som är rätt? Jag är intresserad av mycket, men vet inget jag kan tänka mig att syssla med åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan i 40 år.

Jag får antagligen ha ett "lättare" jobb något år framöver tills jag bestämmer mig. Vad annars kan man göra?

Som sagt, jag är kluven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback