Big Bowl och barnkalas

Igår var jag och bowlade i Malmö, det gick åt helvete i början, sen lite bättre, sen åt helvete igen. Men det var skoj iallafall, and that's all that matters, right? Vi drack äppleshotar som smakade underbart, men priset var däremot pissigt. 56 kr för en fyra! Måste nästan vara rik för att kunna handla där ju. Eller så är jag bara van vid Tysklands priser?
Sen åkte vi iallafall hem till Pontus och kollade på Scream. Sara skrämde mig så jag höll på att trilla av soffan, haha. Jag var hemma runt fyra och det var redan ljust ute då.

Nu ska jag på barnkalas, Emil fyller år! Tror säkert jag lägger in lite bilder sen från dagen.

Ha det bra sålänge!

Fick bara en bild igår, resten blev videor. Här är iallafall Saras vän (?) Mikael som bowlar :)



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback