Tiden går...

När jag ser på dig, hör din röst eller t.o.m tänker på dig brukar det rinna ett par tårar ner för kinderna. Jag älskar dig fortfarande och det gör jätte ont att veta att vi aldrig kommer bli tillsammans igen. Men fina minnen har vi ihop, och dom ska jag vårda så bra jag kan, så jag kan tänka tillbaka när jag är gammal och inse hur mycket jag lärt mig under våra tre år.

Dagarna går en efter en men jag är fortfarande kvar på samma ställe. Jag underhåller mig med att träffa människor (det som går utan pengar) och försöker vara social. Innan idag var jag hos syster där hon slingade mitt hår. Imorgon ska jag fika med en vän, sedan på släktkalas i någon timme innan det är dags för fest. Ser fram emot morgondagen. Kan behöva festa lite.. Nu är det dock dags för lite tv-tittande. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anna:)

Hejhej. Tack för kommentaren. :) Nej, jag har ingen aning om varför Susanne inte uppdaterar sin blogg nuförtiden. Hon har kanske tröttnat på den?
Det finns en sida där man kan hitta en massa bra tips på hur man designar sin blogg: http://designadinblogg.se/
Fast den kanske du redan kände till? Din blogg ser fin ut nu tycker jag. :) Men det är klart, det är alltid kul med lite förändring. /Anna

2008-01-25 @ 17:33:42
URL: http://anabanana345.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback