Singel

Nu har jag varit utan pojkvän i några dagar och det känns tomt. Jag försöker fylla dagarna med olika aktiviteter så Chris inte finns så ofta i mitt huvud. Firade min födelsedag i lördags (försenat såklart..) och började gråta inför hela släkten. Det kändes rätt jobbigt. Men ingen har sagt att det är lätt att bli singel efter ett treårs förhållande... Dock tror jag att tiden läker alla sår.

Idag umgicks jag med Suss, vi var i Malmö och shoppade, eller snarare åt. Stannade på restaurangen flera timmar. Fick iallafall handla allt det jag skulle ha förutom min svarta skinnjacka. Men jag har ju redan en som är beige.

Imorgon åker jag till Göteborg! Ser framemot det enormt! Lite annat att tänka på då...



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Det är klart att jag kan ändra det. Inga som helt problem :)Du kan väl skicka nya bilder till min mail så fixar jag det på ett kick.
Hoppas att allt känns okej med dig.
Kram!

2008-01-14 @ 20:43:22
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Anna

Hej. Nu har jag ändrat bilderna. Är inte så nöjd med den bilden i mitten längst upp.. men jag orkar inte mer just nu.. Du kan ju iaf se vad du tycker, och kanske kolla om du hittar nån bild å google eller nåt som du tycker passar in.
kram

2008-01-17 @ 23:43:32
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: linda

Du har utmärkelse på min blogg =)

2008-01-18 @ 14:00:44
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback