Partydags

Yes, kvällen är räddad även för en fattiglapp som mig! Tack vare fina vänner med körkort och rikligt med alkohol från Tyskland överlever jag även denna helg utan honom. Dock finns han i mina tankar tjugofyra timmar om dygnet men lite sprit kan nog ändra på det, iallafall för stunden. Så, klockan sju börjar mitt liv igen!

Imorse vaknade jag runt halv sju av mobilen som ringde. Det var syster som undrade om jag kunna ställa upp och passa barnen idag, för den stora hade ont i knäet och skulle till läkaren. Klart jag vill! Hade glömt hur underbara ungar kan vara, och trots att jag gäspade mycket hade jag hur kul som helst. Tyvärr var min älskade systerson tvungen att åka till universitetssjukhuset i Lund, för att bli röntgad.

Som sagt, dags för fest nu vilket jag hoppas piggar upp mig en del. Men trötthet brukar gå över när man umgås med trevliga människor. Hoppas alla som läser får en bra helg!



Kommentarer
Postat av: linda

Have fun! Och gör inget som jag skulle göra
;)

2008-01-25 @ 17:48:00
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback