I've got the worst hangover ever

Visst är jag lite sliten. Fortfarande. Och visst blev det lite för mycket dricka igår. Men jag hade sjukt kul, till priset av 0 kr dessutom! Och vem tackar nej till gratis festande? Ett trevligt minne dyker upp i huvudet gång på gång. Tre tjejer på toaletten (tjejer går alltid på toaletten tillsammans på fester, har ni tänkt på det?), jag sätter mig på kanten av badkaret men trillar sedan ner, varpå en av mina vänner sätter igång vattnet. Hihi. Detta var ungefär samtidigt som jag pratade med någon speciell i telefon. Förlåt, för mitt sluddrande.

"I've got the worst hangover ever
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again
I'll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not til next weekend"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback