It's all about me now

Jag kom hem från Göteborg för ett par timmar sedan. Det har varit skönt att komma bort lite och få tankarna på annat håll, men så fort jag kom innanför dörren kom tankarna på Christoph tillbaka. Jag saknar honom och det gör ont. Men det hjälper inte att sitta och gråta över honom, det kommer aldrig bli vi igen. Aldrig.

För tillfället har jag inget liv. Inget internet på mitt rum heller. Därför uppdateras det inte så ofta här i bloggen, men jag ska göra mitt bästa. Imorgon blir det förmodligen bio. Ha det bra sålänge, CIAO!



Kommentarer
Postat av: Sophie

gumman, jag tror att man aldrig kan komma över en kille som man har älskar/älskar när man har minnen ihop, men det går att gå vidare. Det kommer ta ett tag, jag vet, men det går. Sen kommer det en dag då du kan släppa någon annan in på livet, men den andre kommer alltid ha en plats. Men gumman, gråt tills du inte kan mer =)

2008-01-19 @ 21:16:34
URL: http://fuschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback