En liten uppdatering...

Nu är jag tillbaka! Nästan iallafall. Befinner mig för tillfället hos systern min för att skriva ut en jobbansökan och liknande, passar samtidigt på att skriva några rader här i min blogg.

Vårt internet där hemma beräknas att komma nästa torsdag, men känner jag Telia rätt dröjer det mycket längre än så. Jag har överlevt iallafall. Håller mig sysselsatt och försöker träffa så många vänner som möjligt, en resa till Göteborg nästa vecka är även inplanerad!

Jag vet inte riktigt vad som är fel på mig. Inget är som det brukar, och livet känns upp- och nervänt. Kärleken har förändrats. Känslorna finns där, men uttrycket är annorlunda. Är det meningen att det ska vara såhär? Är det bara jag som vill fortsätta att ha det som det alltid varit? Det kanske är dags för mig att växa upp på riktigt nu. Det är kanske jag som är barnslig. Vad har jag för rätt att dömma andra?

Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv, ändå vet jag hur det blir. Hur kan man känna sig så bortkommen när allt redan är planerat?

Det känns bara så tomt.



Kommentarer
Postat av: linda

Göteborg kommer ta flera år på sig att återhämta sig efter vårt besök ^^

2008-01-11 @ 14:08:12
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har vi fått internet!!!!!!!!!
Kram mamma

2008-01-14 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback