Ein Bisschen Frieden

Jag måste få ett jobb snart, innan jag blir galen. Det är kanske skönt att vara hemma och ta det lugnt ett par dagar men sen får man nog. Dock är det inte så lätt som det verkar att "fixa" ett arbete. Speciellt inte för någon som mig, där högsta utbildning är gymnasiet... Jag skulle kunna åka iväg som aupair igen, men jag vet själv hur jag trivdes som det förra gången. Dessutom vill jag inte lämna alla här hemma. Något jobb måste det väl finnas?

Ett par inplanerade saker finns det iallafall i veckan... På något sätt måste jag vara väldigt charmig. På fredag är det fest och jag betalar inte något. Inte ens skjutsen dit. Men tjänster returneras, det ska alla som ställer upp för mig veta! Annars har jag inte speciellt mycket för mig denna vecka. Ska förhoppningsvis hälsa på Mathilda med familj på Söndag, och leka lite med deras söta baby. Kan man kalla en ettåring för baby?

Annars är det Chris mitt liv präglas av. Han finns i mina tankar på dagen och i drömmarna på natten. Jag saknar honom. Men på något sätt ska jag väl ta mig igenom detta....




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn en header i min blogg. :)
För info om tävlingen, besök min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-23 @ 14:42:56
URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

jag har inte arbetat sen i november :P

2008-01-23 @ 14:44:18
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Sophie

du hade rätt om jonas.. han är inte värd mig.. han har gjort det igen det jävla svinet.. hanna, jag pallar inte det längre.. suck... var ska du ut på fredag?? komma till hbg till tivvan??

2008-01-23 @ 16:54:50
URL: http://fuschi.blogg.se
Postat av: Marie

Svar från blogg: Hehe, jag vet... FIck skriva om det i dagens blogg :p

ANnars så tror jag att när du får ett jobb, så har du annat i tankarna och kan sluta grubbla :)

2008-01-23 @ 20:53:44
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback