Dagens teknik

När jag vaknar på morgonen loggar jag in på msn det första jag gör. Sen är jag inloggad i princip hela dagen. Vet ni varför? På grund av de knäppa, underbart sjuka människor jag känner. Dom förgyller min vardag och gör att hjärtat läks lite snabbare än normalt.

Exempel på en helt vanlig konversation:

Linda säger:

Jag börjar fundera på om nougaten mamma köpte egentligen innehåller ngt annat.. typ som en övning inför amsterdam.

Denna (helt underbart gudomliga) tjej ska åka till Amsterdam som aupair och är rädd för att alla kakor innehåller hash där. Du får mig att skratta! hihi.

Tänkte gå och lägga mig snart. Men det är så svårt när man blir så glad av datorn. Jag hade inte velat leva den tiden då datorer inte fanns. Eller mobiltelefoner utan mp3. Jag älskar dagens teknik!




Kommentarer
Postat av: linda

Jag lovar att de kommer ge mig knarkkakor bara för att jävlas... precis som de i USA går och shoppar för att visa den amerikanska livsstilen kommer amsterdammarna ge mig haschkakor ^^

2008-01-24 @ 00:13:57
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback