Bloggilogg

Idag har det varit en bra dag. Faktiskt. Under tre timmar som jag fikade med en vän kollade jag på mobilen kanske två gånger, vilket är rekord. Hade det hur trevligt som helst och det hjälper väl en del också. Kanske borde jag skaffa fler fikakompisar? Då hade jag kanske blivit kvitt mitt mobilberoende en gång för alla. Men det är nog lika dyrt att fika fem gånger om dagen också....

Jobb har jag också fått. Som vikare men det är ju jobb ändå, vilket ger mig något mer pengar i månaden än det jag har nu. Annars står mitt liv rätt stilla för tillfället. Blir heller inget festande till helgen. För det första verkar folk inte vara festsugna (ja, jag vet att det är tisdag!), dessutom har jag ingen alkohol att dricka och då brukar det bli rätt tråkigt. Jag har inget emot folk som väljer att avstå från alkohol, men jag säger bara hur jag funkar.

Jaha. That's it. Livet är som det är.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var har du då fått vikariat?

2008-01-29 @ 22:58:24
Postat av: linda

Kom och festa med mig ;)

2008-01-30 @ 12:49:06
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback