2:e Januari 2008

Nu har det varit 2008 i ungefär tva dygn och ännu befinner jag mig i Tyskland. Hemfärden blir pa fredag och da förväntar jag mig seriöst manga festerbjudanden pa fredag eller lördagkväll, sa hör av er!

Nyar var riktigt skoj, trots att jag höll mig pa lagom nykter niva (har haft för manga redlösa nyars i mitt liv, fraga bara milla) sa skrattade jag mig igenom kvällen. Annat kan man inte göra med folket här. Först var vi hemma hos älsklingen och at raclette, vi och sex andra leute. Vid tolvslaget kunde man se hur manga raketer som helst i luften i alla möjliga färger, helt otroligt vilket fyrverkeri! Sedan festade vi vidare pa en annan stor fest i närheten, fram till sex pa morgonen da vi avslutade med lite nattmat.



Som sagt sa aker jag
hem pa fredag vilket jag inte ser framemot sadär jätte mycket, men man maste aterga till vardagen och jobbletandet. Är verkligen super besviken pa mig själv, att jag bara blev reserv pa utbildningen. Det är ju sjuksköterska (barnmorska) jag vill bli! Men än är kampen inte slut, jag ska göra det som krävs för att na min dröm, det är en sak som är säker...



Kommentarer
Postat av: linda

Kom och festa med mig ;)

2008-01-02 @ 22:25:15
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: linda

Uppdatering av blogg tack! (ja, jag vet att du är internetlös, men du får gå till syrran eller internetcafé eller något^^)
Kramar

2008-01-05 @ 06:17:49
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Faleryne

Jättefin blogg. :)
Du skrev till mig förut om att du ville bli barnmorska, vilket jag också vill. Såg att du bor i Eslöv. Kommer också ifrån de trakterna, men flyttat uppåt. Vart sökte du, när du sökte till sjuksköterskeutbildningen?

2008-01-06 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback