You and me

Efter en lång dag av humörsvängningar sitter jag här med tre hyrda filmer och en lång natt framför mig. Jag vet att jag kan glömma sömnen så då får man underhålla sig på annat sätt. Snubblade även förbi ett par festvideor i datorn och har kollat ett tag nu, vilket får mig att sakna Tyskland ännu mer... Typiskt. Jag som precis hade börjat nöja mig med mitt liv här.

You and me
are history....
...men sagan är kanske inte slut än.
Antagligen inte.
Det är ju trots allt dig och mig det handlar om.
Och vi är på något konstigt sätt 'föralltid'.

Det vi kan få tillsammans igen är inte i närheten av att vara lika fint som det vi hade. Men å andra sidan är det nog svårt, för det som var är oslagbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback