Vilken dag!

Så många intryck på det nya jobbet idag. Helt otroligt. Och så många nya ansikten att komma ihåg. Men det var kul för det mesta, självklart jobbigt stundvis men inget överdrivet. Blir detta långvarit kommer jag nog trivas ännu mer, när man lär känna alla lite bättre.

Nu är jag nyss hemkommen från ett tvåtimmars idrottspass. Första delen var på medel ungefär, och därefter var det meningen att stepbrädorna skulle fram... Men ledaren var sjuk, därför blev det ett intensivpass med någon annan och det var otroligt jobbigt! Jag såg ut som en rosa elefant efteråt. Men härligt känns det att ha klarat det!

Nu väntar en lång dusch, sen ska jag sova, för imorgon blir det jobb tidigt igen!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir nyfiken på vad det är du jobbar med för nåt?

2008-02-15 @ 10:17:51
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Anna

Jag är också nyfiken. :)

2008-02-15 @ 14:27:42
URL: http://mittlivsomaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback