Upp och hoppa..

Jobbade över lite igår, och var hemma runt 23.45.. Sedan kunde jag inte somna. Det var så många nya intryck (igår igen) att ta in och hjärnan behövde liksom bearbeta dessa innan jag kunde slappna av. Nu är jag uppe igen för att snart bege mig ner till stadshuset på "intervju".

Förresten! Igår när jag jobbade, ringde någon från ett jobb jag sökt, och jag skulle ringa upp idag. Tjänsten är som butiksbiträde i en affär som ska öppna här i Eslöv. Kan bli intressant! Jag ska iallafall ringa tillbaka, så får vi se sen.

Nu ska jag lyssna på lite hardtrance innan jag beger mig ner mot stan.. Det piggar alltid upp. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Simon

Hard-Tramce am fruehen Morgen *G*

Ich wuensch dir alles Gute und nim um Himmels Willen blos diesen Job an... was besseres kann dir doch gar nicht passieren! Ich hätt meinen Arbeitsplatz auch gern 100 Meter von meiner Wohnung. :-P

lg

2008-02-20 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback