Tisdag

Klockan har inte ens passerat sju på mogonen och jag uppdaterar bloggen för en tredje gång. Snart ska jag iväg och busa med mina små änglar, vet inte vad vi ska hitta på med idag, men mycket busande ska det bli iallafall!

Citat från igår på tåget;

Thilo - Kolla ut! Det ser ju ut som Paris!
Jag - (förvånat) Har ni varit i Paris någongång?
Mio - (stolt) Nej, men jag har ätit kinamat!

Ibland är dom så söta att man bara vill äta upp dom. Iallafall, efter en dag av lek och skoj är det dags för träning och det ser jag framamot! Hoppas jag har tillräckligt med energi för att orka med det också. Hihi.

Dags för frühstuck!



Kommentarer
Postat av: Jag

Huhu! Hoffe du hattest Spass mit den beiden. :) Was habt ihr denn so alles gemacht? Bis später,

Ciao!

2008-02-05 @ 15:00:55
Postat av: Marie

Ja men paris är som kinamat, det trodde jag också när jag var liten. Kommer inte ihåg sambandet men det har något med ordet paris att göra :p

2008-02-06 @ 19:18:04
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback