Söndag

Är det bara jag eller tycker ni också att söndag är veckans tråkigaste dag? Trots att jag inte gör så mycket det andra dagarna tar denna dagen första plats, för att vara så långtråkig och timewasting...

Jag har funderat på att införa någon slags tradition, som upprepas varje söndag. Kanske träffa några vänner och se på film, eller varför inte en fika? En ännu bättre idé hade varit att baka något smarrigt och njuta av det tillsammans med en varm kopp choklad. Det finns många idéer, men vilken ska jag välja? Har ni några tips, dela gärna med er.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar söndagar! För hur mycket det än skitit sig under veckan så får man ändå en ny chans snart =)
Kärlek gumman =)

2008-02-10 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback