Saknar Tyskland!

Jag är trött på allt det svenska nu. Det är så.... svenskt. Kan inte förklara, bara de som bott både i Sverige och i Tyskland kan förstå skillnaden. Turligt nog behöver jag inte vänta överdrivet länge innan jag ska dit iallafall. Det är bra för min tyska också, jag vill ju inte glömma den helt bara för att jag inte är tillsammans med Christoph längre.

Det jag saknar också är såklart musiken; vart man än går i Tyskland är det elektronisk musik som gäller. Här i Sverige vet ni själv hur ofta man får lyssna på techno.. Kanske en låt som mest. Fast imorgon ska det bli annorlunda, då ska Malmö innebära HARDSTYLE! Och jag är såååå glad för det.

Nu ska jag sova, trots att jag är super pigg (däckade i två timmar efter jobbet..) God natt!



Kommentarer
Postat av: Sara

HANNAAAAAA... I dag är det FREEEEEEEEDAAAAAG!!!!!!! Ses kl 18.00 på centralen..?? Hörs sen

2008-02-29 @ 07:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback