Onsdag

Idag har det varit en väldigt intensiv dag om man kan säga så. Vid ungefär åtta gick jag upp, någon timme senare mötte jag Camilla för att åka till Center syd (köpcentrum). Vi spenderade ett par timmar där, och jag fyndade några saker som en tröja, ett halsband, en schal m.m. Sedan åt vi på McDonlads (Heeeey, döm mig inte, jag åt en sallad!) och inte långt senare tog vi bussen back to Lund.
Sedan var det snabbt till affären för att möta mamma, handla lite nyttigheter och hem. Därefter byta om snabbt och iväg till träningen vilken jag nyss kommit hem ifrån. Det var en lång dag, men en trevlig sådan... och imorgon börjar det nya jobbet. Lite nervös är jag, jag vill ju göra allt rätt, men förhoppningsvis går allt bra. Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback